AKU BUKAN LAGI MPP...

Monday, February 14, 2011

Sejuta kemaafan ku pohonkan
Syukran jazilan kuucapkan
^^


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamu'alaikum dan Apa Khabar?
Alhamdulillah wa astaghfirullah, tepat 14/2/2011, dengan rasminya, saya bukan lagi MPP Fakulti Farmasi.
Sebillion ucapan maaf saya ucapkan kepada semua andai ada tersilap langkah sewaktu menjadi MPP, atau ada tanggungjawab yang terlaksana, atau ada yang merasa tak puas hati, atau tersilap kata dan lain-lain. Maaf sangat2. Bukan diri tidak ingin menyelesaikan atau usahakan. Namun, adakalanya, di luar daya kekuatan.
Maafkan ye...sama ada dari pihak pentadbiran kolej mahupun fakulti, dari pihak pelajar KTSN umumnya dan khususnya kepada pelajar Fakulti Farmasi, saya mengharap agar semua kesalahan an kesilapan saya dimaafkan. Kalau ada yang saya berhutang dan belum bayar, atau tangungjawab yang telah dijanji tapi masih belum terlaksana, mohon agar maklumkan kepada saya.



Dan juga, saya mohon agar dihalalkan setiap duit dan manfaat yang saya peroleh dari pihak UKM sepanjang bergelar MPP. InsyaAllah saya telah berusaha untuk mengembalikannya semula kepada pihak siswa/i semampu yang mungkin.






Sejuta kesyukuran juga saya panjatkan terutama kepada ALLAH yang telah beri saya kesempatan menjadi MPP. Tidak pernah terlintas untuk menjadi MPP sebelum menjejak kaki di universiti. Namun, ini takdirnNYA. Dia Maha Mengetahui yang terbaik untuk hambaNya.
Tak lupa juga, jutaan terima kasih kepada sesiapa yang membantu saya, sewaktu susah mahupun senang, bersama dengan saya ketika rebah bangun saya, JUTAAAANNNN terima kasih saya ucapkan. Tidak lupa juga kepada semua yang membantu saya, terutama SUK Fakulti Farmasi 2009/2010. Terima kasih yang teramat sangat ^^. Anda telah banyak membantu dan menyokong saya. Setiap usaha anda teramat dan tersangatlah saya hargai :).
Kepada pihak pentadiran UKM, UKM KL, KTSN, Fakulti Farmasi, siswa/i dan walau siapa pun ada, syukran jazilan yang teramat sangat atas segla bantuan, sumbangan, dorngan, pengalaman yang anda berikan dengan izinNYA.:). Do really appreciate it.

Akhir kalam, saya hanyalah insan yang lemah. bertatih setiap detik berusaha menjadi yang terbaik. Doakan semoga sepanjang saya menjadi MPP, bukanlah satu bebanan yang mengheret saya di akhirat nanti untuk berhadapan denganNYA, tapi menjadi tiket mudah untuk bertemu denganNNYA. AMEEN...
If today,
Leadership is something that you covet,
Tomorrow,
Sure enough, it is something that you will regret.
For if,
It is neglected.






0 comments:

SYUKRAN