Perkembangan Terbaru UKM KL

Friday, February 11, 2011

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamu'alaikum dan Apa Khabar?^^

InsyaAllah di sini akan dikongsikan beberapa perkembanagn terbaru di UKM KL. Maklumat ini bersumber dari pihak pentadbiran UKM KL.


  • 2 buah vending machine telah ditempatkan di fakulti, 1 di tempat tunggu bas, 1 di PDAL. di kolej juga terdapat vending machine (maaf tak pasti tempat dan berapa). ini di antara permintaan pelajar yang telah kami berjaya suarakan ke pihak atasan.

  • pengubahsuaian berdekatan surau TIBE pula adalah untuk memindahkan Jabatan Bendahari di situ dan seterusnya mesin ATM Bank Islam akan diletakkan berdekatan dengannya..

  • berkenaan aduan-aduan di kafe fakulti, pihak pentadbiran telah membuka tawaran untuk 'tender' yang baru. InsyaAllah, pengusaha kafe kafeteria akan ditukar tetapi tempoh masa tidak dapat dipastikan bila.

  • terdapat juga permintaan pelajar untuk menambah bilangan surau untuk muslimat di UKM KL memandangkan bilangan yang sangat padat apabila masuknya waktu solat. Cadangan ini telah disampaikan kepada pihak pentadbiran. Namun, di UKM KL ini tidak ada 1 ruang kosong lagi untuk dijadikan surau. Semua ruang telah digunakan sebaik mungkin. Oleh itu,permintaan ini tidak dapat dilaksanakan. Maaf.

  • berkenaan WIFI di Fakulti, WIFI boleh dicapai sekiranya mendaftar di Pusat Teknologi Maklumat. Bagi yang belum mendaftar atau telah mendaftar namun masih tidak dapat dicapai, bolehlah merujuk kepada PTM. (maaf maklumat ini bukan diperoleh secara terus dari PTM. Maklumat lebih mendalam akan diusahakan )

Akhir kalam, ada apa-apa persoalan lagi bolehlah terus berhubungan dengan saya di talian 013-2649589 ataupun mariah.pmukm@gmail.com ataupun anda boleh menghubungi mana MPP UKM KL. InsyaAllah

0 comments:

SYUKRAN