PERHATIAN SISWA/I KTSN

Tuesday, April 27, 2010

Bismillahirrahmanirrahim


Asslamualaikum wbt


Setelah sekian lama blog ini sepi tanpa perkembangan terbaru, InsyaAllah di sini ada beberapa perkembangan terbaru yang saya peroleh yang ingin saya kongsi bersama.


Namun sebelum itu, saya ingin mengucapkan tahniah kepada mahasiswa/i yang telah berjaya menempuh minggu-minggu peperiksaan yang mendebarkan dengan jayanya dan saya juga ingin mengajak sahabat-sahabat sekalian untuk memanfaatkan masa cuti yang akan datang sebaik mungkin. Masa yang datang hanya sekali dan tidak akan berulang lagi. Penuhkan masa cuti dengan perkara-perkara yang tidak berkesempatan dilakukan sepanjang semester. Dan bagi siswa/i yang masih belum habis, mari kita berjuang hungga saat terakhir :).


Memandangkan ramai yang bertanya tentang penyimpanan barang semasa cuti, di sini ada beberapa maklumat terbaru yang saya peroleh dari papan kenyataan di pejabat.



  1. Semua pelajar diminta mengosongkan bilik sebelum atau pada tarikh akhir penginapan semester 2 sesi 2009/2010 (boleh rujuk jadual di post saya yang berikut)
  2. Sila pulangkan kunci di pejabat kolej dan meninggalkan bilik dalam keadaan bersih, kunci yang hilang dan tiada nombor di kunci akan didenda sebanyak RM 10.00

  3. Pejabat pentadbiran akan dibuka untuk urusan daftar keluar/masuk kolej pada hari-hari kerja dan juga

    · 1 Mei 2010(Sabtu) Masa : 8.00 a.m. – 5.00 p.m.

    · 2 Mei 2010 (Ahad) Masa :8.00 a.m. - 1.00 p.m.


  4. Sila pastikan semua punca elektrik dimatikan dan pintu dikunci sebelum meninggalkan bilik.

  5. Kepada pelajar yang menjalani latihan industri dan menginap/menyewa semasa cuti Semester 2 (luar sem), sila datang ke pejabat kolej untuk mengisi borang.


  6. Stor bagi penyimpanan barang-barang semasa cuti ini tidak disediakan dan anda perlu membawa pulang semua barangan anda. Namun, anda bolehlah mnyimpan barang di

    · Bilik bacaan Blok A Aras 2


    · Bilik bacaan Blok B Aras 2


    · Bilik bacaan Blok D Aras 2


    · Bilik bacaan Blok F Aras 2


    · Bilik bacaan Blok G Aras 2


    · Bilik bacaan Blok H Aras 2


  7. Sekiranya barang tidak dibawa pulang dan ditinggalkan di dalam bilik, caj bilik akan dikenakan mengikut kadar berikut
  • Bilik Single (KTSN 1) - RM 3.40/Sehari/Seorang

  • Bilik Double / Blok 6&7 - RM 2.50/Sehari/Seorang

  • Bilik di Kolej 3,4 & 5 - RM 4.60/Sehari/Seorang
  • Plaza Rah - RM 7.50/Sehari/Seorang



Akhir sekali, PERHATIAN BUAT SISWA/I YANG MEMOHON PERTUKARAN TEMPAT MENGINAP SEMESTER AKAN DATANG, BOLEHLAH MELIHAT KEPUTUSAN PERMOHONAN ANDA DI PAPAN KENYATAAN BERDEKATAN BILIK JAKSA BERMULA HARI INI.

Syukran Jazilan

0 comments:

SYUKRAN