Mencuba Memahirkan Diri

Friday, May 21, 2010

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Bagai berkurun lama rasanya blog ini tidak dibuka dan dikemaskini. InsyaAllah, penampilan baru blog ini atas pandangan sahabat-sahabat dalam memperbaiki kesalahan dan kesilapan yang lepas. Namun masih ada beberapa masalah yang saya hadapi dalam memperbaiki blog ini. Maklumlah budak baru belajar. Namun usaha akan dan pasti diteruskan, InsyaAllah. Akhir sekali, sebarang pandangan dan komen semua amatlah diharapkan untuk memperbaiki diri ini.

Hampir sebulan cuti sudah berlalu (bagi pelajar FSKB dan FFAR). Direnung semula, dikaji semula apa yang telah ku lakukan. Menonton televisyen atau tidur atau merenung kosong membuang masa??? YA Allah kumohon ampun padaMu atas kelalaian hambaMu dengan nikmat-nikmatMu. Sungguh masa lapang dan kesihatan adalah 2 nikmat yang sering kita lalaikan. InsyaAllah dengan baki sebulan ini akan cuba ditingkatkan dan digunakan sebaik mungkin.



p/s:k azira, tanx banyak2 atas segala susah payah k azira melayan, mendengar segala kerenah saya...:). sori kalau susahkan k azira ..:)

0 comments:

SYUKRAN