Laporan Perkembangan ATM di UKM KL

Sunday, June 6, 2010

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamu’alaikum wbt dan Salam Sejahtera

Alhamdulillah, segala puji buatMu, atas segala nikmat yang Engkau berikan kepada kami dan tidak lupa juga selawat dan salam ke atas baginda S.A.W. dan sahabat serta ahli keluarga baginda.

Aduan demi aduan datang mengutarakan masalah ketiadaan mesin pengeluaran wang (ATM) Bank Islam di sekitar Kampus KL sejak tahun lepas lagi. Sama ada dari pelajar mahupun dari kakitangan pentadbiran, pensyarah dan pelajar. Dan aduan-aduan dari pelajar ini telah kami suarakan kepada pihak pentadbitran. Alhamdulillah langkah pertama telah diambil oleh En Fairuz Mohd Rafdzi, Penolong Pendaftar, Bahagian Pengurusan Kampus Kuala Lumpur. Beliau telah menghantar surat kepada pihak Channel Strategi Bank Islam Berhad, Wisma Bank Islam di Bukit Damansara. Surat bertarikh 24 Mei itu juga dihantar salinan kepada kami MPP berlima UKM KL. Bersama surat itu juga disertakan tempat yang bersesuaian untuk meletakkan mesin ATM tersebut. Di bawah merupakan gambar salinan surat.






InsyaAllah langkah awal ini akan kami sentiasa mengikut dan memberitahu perkembangannya. Sama-sama kita mendoakan semoga semuanya dapat berjalan dengan lancar. Kita merancang, Allah jua merancang dan perancangan Allah lah yang lebih tepat.


‘KE ARAH MAHASISWA PROFESIONALISME UNGGUL’





0 comments:

SYUKRAN